10 geweldige getuigenisvoorbeelden van bestemmingspagina’s

Bestemmingspagina’s helpen verkeer te genereren, conversies te verhogen en SEO te verbeteren. Niet alle bestemmingspagina’s zijn echter effectief. Als uw bestemmingspagina’s geen resultaten opleveren, ligt het probleem mogelijk niet bij uw exemplaar of uw product. Het kan zijn dat u testimonials niet efficiënt gebruikt. Hieronder bekijken we tien verschillende voorbeelden van testimonials op bestemmingspagina’s en bespreken we waarom ze werken en hoe ze vertrouwen opbouwen. Laten we eerst eens kijken waarom ze zo belangrijk zijn voor merken.

Waarom moet u getuigenissen opnemen op uw bestemmingspagina?
Het primaire doel van een bestemmingspagina is om bezoekers te converteren en ze door uw verkooptrechter te leiden. Idealiter heb je een fantastische kopie om klanten te overtuigen dat je hun problemen kunt oplossen. Consumenten vertrouwen echter geen merken – ze vertrouwen andere mensen. Volgens het Edelman Trust Barometer Special Report vertrouwt slechts een derde van de consumenten erop dat merken het beste doen wat ze kunnen voor hun klanten en de wereld als geheel. Wie vertrouwen ze? Andere consumenten. In feite geeft 92 procent van de consumenten aan mond-tot-mondreclame meer te vertrouwen dan enige andere vorm van marketing. Getuigenissen op bestemmingspagina’s kunnen ook helpen:

  • verhoog de relevantie door specifieke pijnpunten te noemen waarmee de klant wordt geconfronteerd
  • conversies stimuleren, aangezien consumenten die getuigenissen lezen, 58 procent meer kans hebben om te converteren
  • presenteer belangrijke functies in een gemakkelijk leesbaar formaat
  • gebruiksscenario’s vaststellen die mogelijk niet worden benadrukt in marketingteksten

10 Getuigenisvoorbeelden die worden gebruikt op bestemmingspagina’s
Het opnemen van getuigenissen op een bestemmingspagina is een krachtige manier om het vertrouwen te vergroten, klikken te genereren en bezwaren te overwinnen. Hoe die getuigenissen zijn opgemaakt, kan echter een drastische invloed hebben op hoe goed ze die doelen bereiken. De onderstaande voorbeelden van getuigenissen laten enkele van de meest effectieve manieren zien om met succes gebruik te maken van getuigenissen op basis van het publiek en het type bestemmingspagina.
1. Blue Apron gebruikt veranderende getuigenissen
Blue Apron, een bedrijf voor thuismaaltijden, maakt op een unieke manier gebruik van de kracht van getuigenissen op zijn prijspagina. De getuigenissen zijn platte tekst zonder afbeeldingen. Ze vallen echter nog steeds op. Hier is de eerste getuigenis op de pagina: het benadrukt de nieuwheid van de maaltijdpakketten, wat gebruikers aanmoedigt die denken dat ze zich gaan vervelen. Een paar seconden later verandert de getuigenis in deze: deze getuigenis concentreert zich op hoe gezond de maaltijden zijn, wat ideaal is voor klanten die zich zorgen maken over hun gezondheid. Door de getuigenissen om de paar seconden te veranderen, kan Blue Apron een verscheidenheid aan beoordelingen laten zien om mogelijk de pijnpunten van verschillende consumenten aan te pakken. De verandering is ook visueel aantrekkelijk, wat de aandacht van kijkers trekt.
2. Business-Software.com biedt gezaghebbende getuigenissen
Business-Software.com is toegewijd om kopers en verkopers te voorzien van ongelooflijk gedetailleerde recensies van populaire bedrijfstechnologie. Op hun bestemmingspagina over Salesforce, een populaire verkoop- en marketingtool, gebruiken ze een getuigenis om een ​​van hun rapporten onder de aandacht te brengen. Behalve dat het visueel aantrekkelijk is dankzij felle kleuren en schone pictogrammen, is de getuigenis ook krachtig voor een andere manier omdat het van een herkenbare, gezaghebbende persoon in het veld is: James White van Active Spectrum. Het gebruik van een getuigenis van een autoriteitsfiguur helpt vertrouwen te wekken. Mensen gaan er vaak van uit dat als iemand in een gezagspositie van een product, dienst of werkstuk houdt, de kans groot is dat wij dat ook zullen doen. Het is ook een interessante strategie om de recensie naast een downloadformulier te plaatsen. De meeste merken gebruiken getuigenissen om de verkoop te stimuleren, geen leads. Dit kan echter effectief zijn om leads te verleiden door hen aan te moedigen formulieren in te vullen.
3. MarketerHire vergroot het vertrouwen
MarketerHire is een bedrijf dat zich toelegt op het verbinden van bedrijven en marketeers. De getuigenissen van MarketHire-functies op hun site laten specifiek zien hoe ze helpen bij het aanpakken van pijnpunten. Deze getuigenissen gaan in op bezorgdheid over hoe moeilijk de service kan zijn om te gebruiken, zorgen over aanwerving in moeilijke tijden en angst om een ​​service als MarketerHire in het algemeen uit te proberen. Weten dat andere gebruikers vergelijkbare pijnpunten hebben en dat MarketerHire een effectieve oplossing is, kan vertrouwen wekken. De afbeeldingen van elke testimonial-aanbieder en hun naam en positie helpen lezers er ook op vertrouwen dat deze beoordelingen echt en nauwkeurig zijn. De afbeeldingen en logo’s zijn ook in het oog springend en nodigen scrollers uit om ze van dichterbij te bekijken.
4. InseevInteractive biedt meer getuigenissen zonder meer ruimte in te nemen
Als een paar getuigenissen goed zijn, zouden veel getuigenissen geweldig moeten zijn, toch? Dat is niet helemaal waar. Als u getuigenissen op uw bestemmingspagina wilt opnemen, zorg er dan voor dat u er niet te veel opneemt. Overboord gaan met de getuigenisvoorbeelden kan uw leads overweldigen en ze kunnen met uw concurrent meebewegen. InseevInteractive, een marketingbedrijf, vond een manier om deze uitdaging te omzeilen door knoppen te installeren waarmee bezoekers meer getuigenissen konden zien of uitgebreide casestudy’s konden lezen. Dit testimonial-voorbeeld maakt gebruik van de kracht van sociaal bewijs en houdt tegelijkertijd klanten vast die klaar zijn om te converteren. Als een klant wat meer informatie nodig heeft, kan hij eenvoudig klikken om meer te lezen. Hoe krachtig getuigenissen ook zijn, het is cruciaal om mensen niet met afleidende elementen uit uw verkooptrechter te halen. Dit getuigenisvoorbeeld loopt perfect door die fijne lijn.
5. Teamwerk omvat opvallende vertrouwenssignalen
Teamwork is een projectmanagementtool die is ontworpen om met bedrijven mee te groeien, waardoor het ideaal is voor kleine bedrijven en startups. Er zijn echter tientallen vergelijkbare tools op de markt. Waar vallen ze op? Een factor die hen onderscheidt, is het gebruik van getuigenissen. Teamwork heeft twee getuigenissecties op hun bestemmingspagina. De eerste bevat een afbeelding van de persoon en een korte recensie: dit getuigenisvoorbeeld valt op door de vertrouwenssymbolen die Teamwork gebruikt onder Donna’s recensie. Deze laten de tool zien als een betrouwbare, bekroonde tool. Ze zijn ook helder en springen in het oog wanneer gebruikers naar beneden scrollen. Verderop op de pagina bevatten ze meer getuigenissen van Twitter. Het delen van tweets, die kunnen worden geverifieerd als lezers wat extra beenwerk willen doen, wekt vertrouwen in het merk. Teamwork gebruikt ook de knoppen aan weerszijden van de Tweets, waarmee gebruikers desgewenst door meer getuigenissen kunnen scrollen. Meer getuigenissen aanbieden zonder een hele pagina ermee te overweldigen, is krachtig omdat het laat zien dat een breed scala aan mensen uw product leuk vindt. Het geeft potentiële klanten de kans om een ​​recensie te vinden waarin hun zorgen worden weggenomen.
6. Onderwerp gebruikt een opvallend ontwerp
Topic is een door AI aangedreven contenttool die is ontworpen om merken te helpen snel content van betere kwaliteit te creëren. Ze maken gebruik van de kracht van getuigenissen door een heleboel getuigenissen op hun bestemmingspagina op te nemen: deze getuigenissen vallen op door de zorgvuldige aandacht voor het ontwerp. Elke recensie bevat de afbeelding, de volledige naam en de positie van de recensent, wat vertrouwen kan wekken en de sectie een schone, professionele uitstraling kan geven. Elke recensie is opgesplitst in kaarten om ze overzichtelijk en gemakkelijk leesbaar te houden. De logo’s en kleine profielafbeeldingen zijn visueel aantrekkelijk en trekken de aandacht bij elke recensie. Dit testimonial-voorbeeld is om verschillende redenen krachtig: het ontwerp is goed, de recensies zijn opvallend en ze maken gebruik van verschillende andere strategieën, zoals het gebruik van gezaghebbende recensenten en het opnemen van afbeeldingen.
7. Booker voegt vijf sterren toe om de aandacht te trekken
De overgrote meerderheid van internetgebruikers leest niet; ze scheren. Booker, een bedrijfsbeheerplatform voor schoonheidsbedrijven, vond een manier om de aandacht van scanners te trekken en tegelijkertijd de kracht van getuigenissen te benutten. Ze gebruiken verschillende getuigenissen om op de bestemmingspagina van hun bedrijfsbeheer te laten zien wat mensen leuk vinden aan hun software. Naast de bedrijfsnamen en korte getuigenissen bevatten ze pictogrammen en sterbeoordelingen. Met de vijf sterren kunnen gebruikers er gewoon langs scrollen om gemakkelijk te zien wat recensenten van Booker vinden zonder dat ze hoeven te stoppen en de hele recensie te lezen. Dit testimonial-formaat biedt de perfecte balans tussen vertrouwen door langere schriftelijke getuigenissen aan te bieden en gebruikers in één oogopslag de informatie te geven die ze nodig hebben door de vijfsterrenbeoordeling op te nemen.
8. Geef getuigenissen van gebruikers weer op verschillende bestemmingspagina’s
Keap is een CRM ontworpen voor kleine bedrijven die automatisering willen gebruiken in hun verkoopprocessen. Ze bieden verschillende bestemmingspagina’s voor elke functie, inclusief CRM, automatisering, rapportage en analyse. Elke bestemmingspagina bevat verschillende getuigenissen waarin huidige klanten delen wat ze het leukst vinden aan Keap. Ze gebruiken echter niet op elke pagina dezelfde getuigenissen. Op hun automatiserings-bestemmingspagina vermeldt elke getuigenis bijvoorbeeld hoe de automatiseringsfuncties van Keap de gebruikers tijd helpen besparen. Net als Booker bevatten ze vijfsterrenpictogrammen, die de aandacht trekken en mensen in staat stellen de pagina te scannen om te zien hoeveel er van de tool wordt gehouden. Door op elke pagina verschillende beoordelingen aan te bieden, biedt Keap relevante getuigenissen aan elke klantpersoon.
9. Salesflare gebruikt afbeeldingen om het vertrouwen te vergroten
Salesflare is een krachtige CRM die speciaal is ontworpen om B2B-bedrijven te helpen groeien. Het merk gebruikt een eenvoudige bestemmingspagina om conversies te stimuleren door een afbeelding van het platform, een lijst met veel pictogrammen en verschillende getuigenissen aan te bieden. In tegenstelling tot andere testimonials, die vaak meerdere regels lang zijn, houdt Salesflare het simpel door voor elke testimonial een of twee regels te gebruiken. Ze bevatten ook profielfoto’s, volledige namen en de naam van het bedrijf dat de beoordeling heeft voltooid. In sommige gevallen kan het effectiever zijn om langere getuigenissen te gebruiken. Op deze pagina vertrouwt Salesflare echter op de afbeeldingen en merknamen om het vertrouwen te vergroten en de aandacht van de lezers te trekken.
10. Lattice combineert soorten getuigenissen voor een krachtige punch
Lattice is een HR-beheerplatform dat wordt gebruikt door enkele van de grootste merken ter wereld. Hun getuigenisgedeelte pakt een grote klap uit door drie verschillende soorten getuigenissen te gebruiken, allemaal in één gemakkelijk te bekijken gedeelte. Ten eerste vermelden ze de namen van grote merken waarmee ze werken, waaronder Reddit, Slack en Asana. Wetende dat die gevestigde merken deze tool gebruiken, helpt vertrouwen te wekken – ze zijn duidelijk niet nieuw in de branche. Het volgende gedeelte biedt een individuele recensie van een betrouwbare bron: de VP van People of Reddit. Als ze weet dat ze Lattice vertrouwt, kunnen lezers er zeker van zijn dat het een betrouwbare oplossing is. Ze bevatten ook een afbeelding waarop haar gezicht te zien is en waarmee kijkers in contact kunnen komen met de recensie met de persoon die deze heeft gegeven. Ten slotte bieden ze aan de rechterkant een link om casestudy’s te lezen en te vermelden hoeveel mensen hun bedrijf gebruiken. Het getuigenisgedeelte van Lattice werkt ongelooflijk goed omdat het veel informatie en verschillende vormen van getuigenissen bevat, maar het ontwerp strak en gemakkelijk leesbaar houdt.
Conclusie
Veel merken gebruiken testimonials op bestemmingspagina’s niet effectief, als ze die al gebruiken. De bovenstaande testimonial-voorbeelden dienen als inspiratie voor het gebruik van testimonials op uw eigen landingspagina’s. Houd er rekening mee dat getuigenissen niet in een vacuüm werken; ze zouden slechts één aspect van uw digitale marketingstrategie moeten zijn. U kunt bijvoorbeeld profiteren van het versterken van uw socialemediastrategie, het uitvoeren van marketingcampagnes, het publiceren van blogposts die gebruikers helpen uw bedrijf op een organische manier te vinden, en het analyseren / oplossen van eventuele SEO-problemen. Als dit overweldigend klinkt en u hulp nodig heeft bij het ontwikkelen of verbeteren van uw marketingstrategieën, neem dan contact op. Ons bureau helpt u graag in welke hoedanigheid dan ook.
Gebruikt u getuigenissen op uw bestemmingspagina’s? Welke impact hebben ze gehad op uw conversies?

Zie hoe mijn bureau enorme hoeveelheden verkeer naar uw website kan leiden

  • SEO – ontgrendel enorme hoeveelheden SEO-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons team maakt epische inhoud die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën met duidelijke ROI.

Boek een gesprek

Be the first to comment on "10 geweldige getuigenisvoorbeelden van bestemmingspagina’s"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*