Haal je MBA in SEO met deze 10 gidsen en 5 cursussen en 1 tool

Ben je geïnteresseerd in het gebruik van SEO om je merk op te bouwen? Of wil je SEO gebruiken om meer leads en verkopen te krijgen?
Het belangrijkste is dat u het gewone wilt vermijden fouten die rankings tegenhouden? Nou, vandaag dacht ik dat ik iets anders zou doen. Ik wilde uitsplitsen hoe je een spoedcursus SEO kunt krijgen. Het beste van alles was dat ik dit wilde doen zonder dat je een dollar moest uitgeven. Vandaag gaan we 10 handleidingen en 5 cursussen onderzoeken waarop u kunt vertrouwen om uw SEO-kennis te verbeteren. Hoewel sommige gidsen en cursussen een vergelijkbare titel en focus hebben, is de informatie en het advies in elke gids zowel uniek als waardevol. Laten we beginnen!

10 SEO-gidsen
1. SEO eenvoudig gemaakt (een stapsgewijze handleiding) – Ben je nieuw in de wereld van SEO? In dit geval is een beginnershandleiding precies wat je nodig hebt (er komen er nog meer). Dit is waarom ik deze gids heb geschreven:

  • Het is echt voor beginners en laat geavanceerde technische details buiten beschouwing.
  • Het is opgesplitst in gemakkelijk verteerbare secties, met elk een primaire focus.
  • Het staat vol met screenshots, video’s, afbeeldingen en infographics, die allemaal een duidelijker beeld schetsen van wat er nodig is om te slagen.

2. SEO periodiek systeem – Deze gids is een beetje anders dan de meeste. Het is meer in een visueel formaat waar het de elementen van SEO opsplitst. Het is belangrijk om elke factor te kennen die van invloed kan zijn op SEO, omdat elk klein beetje klopt. In tegenstelling tot andere marketingkanalen, is SEO er een waarbij je veel kleine dingen goed moet doen om grip te krijgen.
3. Startersgids voor zoekmachineoptimalisatie – Als u SEO zou kunnen leren van één persoon of bedrijf, wie zou dat dan zijn? De meeste mensen zullen het voor de hand liggende antwoord over het hoofd zien: Google. Iedereen wil hoger scoren in Google. Het is tenslotte de zoekmachine bij uitstek voor het grootste deel van de wereld. Als je nieuw bent bij SEO en je wilt leren van de beste hond, dan wordt deze startersgids je nieuwe beste vriend. Het belangrijkste voordeel van deze handleiding is dat u zich geen zorgen hoeft te maken of de informatie wel of niet correct is. U weet dat elk adviespunt klopt, namelijk dat het afkomstig is van de meester van alle zoekmachines. Met 32 ​​pagina’s met advies, variërend van SEO-basisprincipes tot mobiele optimalisatie, is er een reden waarom zoveel nieuwe marketeers deze gids altijd bij de hand hebben. Alleen omdat u nieuw bent bij SEO, betekent niet dat u het zich kunt veroorloven om fouten te maken. De startersgids voor zoekmachineoptimalisatie van Google helpt u snel, efficiënt en effectief aan de slag te gaan, terwijl u veelvoorkomende fouten vermijdt die miljoenen voor u hebben geplaagd.
4. De beginnershandleiding voor SEO – Moz heeft een van de eerste gidsen ooit over SEO gemaakt. En ze hebben de neiging om het ook elk jaar bij te werken. Deze uitgebreide gids bestaat uit 10 hoofdstukken, beginnend met ‘Hoe zoekmachines werken’ en leidend tot ‘Succes meten en volgen’. Tussendoor krijgt u advies over waarom zoekmachinemarketing belangrijk is voor uw bedrijf, hoe u links kunt bouwen zonder gestraft te worden, en veelvoorkomende mythen en misvattingen over SEO. U kunt de gids online lezen of de pdf downloaden. De beginnershandleiding voor SEO verdient het om van begin tot eind gelezen te worden. Zelfs als u enige kennis heeft van SEO, kan deze gids u helpen uw vaardigheden aan te scherpen.

5. De Blogger-gids voor SEO – Geen twee mensen delen exact dezelfde doelen voor hun website. Een blogger heeft bijvoorbeeld niet dezelfde benadering van SEO als een e-commercewinkel. En met meer dan een miljard blogs op internet zou je SEO moeten kennen als het gaat om bloggen. SEOBook gaat verder dan alleen het verstrekken van informatie aan bloggers. Zorg ervoor dat u ook het gedeelte ‘Waarom blogs anders zijn dan statische websites’ leest. U kent het verschil misschien al, maar degenen die hier nieuw in zijn, kunnen in de war raken. Hier is een fragment uit de sectie, dat de gerichte maar vereenvoudigde aard van de gids laat zien: SEO voor een blog is anders dan SEO voor de meeste andere websites, grotendeels vanwege de sociale elementen die in blogtechnologie zijn ingebakken. SEO voor blogs is meer gericht op het geven van praten over mensen en het creëren van iets dat de aandacht verdient. Als blogger die geïnteresseerd is in SEO, wilt u vertrouwen op advies dat het beste aansluit bij uw wensen, behoeften en doelen. Daarom is deze gids van SEOBook een must-read. Het is bedoeld om de SEO van je blog een kans te geven.
6. Alles wat u moet weten over SEO – Je zult niet voor altijd een SEO-beginner zijn. Wanneer u klaar bent voor de volgende stap, is deze geavanceerde SEO-gids een goede plek om te beginnen. Hier is hoe ik de gids beschrijf: De meest uitgebreide en gedetailleerde gids van geavanceerde SEO-technieken die er vandaag de dag bestaat. Elke gids op deze lijst is solide. Elke gids moet worden gelezen als je tijd hebt, want de informatie wordt op een unieke manier gepresenteerd. Maar als het gaat om de meest diepgaande en bruikbare informatie over geavanceerde SEO-technieken, denk ik dat deze gids de kroon op het werk is. Het gaat niet zozeer om de lengte (negen hoofdstukken), maar om de diepgang en het gebruik van voorbeelden. Dit is wat ik bedoel: de gids vertelt je niet alleen dat je een SEO-vriendelijke titel moet maken. Het vertelt je niet alleen hoe lang je titel zou moeten zijn. Het geeft u bruikbaar advies over hoe u ten goede kunt veranderen. Bovendien geven de schermafbeeldingen u een “visueel” van hoe u dit precies kunt realiseren. Er valt veel te leren als je ingaat op de geavanceerde details van SEO. Deze gids zorgt ervoor dat u niets over het hoofd ziet dat uw ranglijst zou kunnen maken of breken.
7. De volledige lijst met de 200 rankingfactoren van Google – Ik heb hierboven vermeld hoe je bij SEO alles moet doen om rankings te krijgen. Het is niet genoeg om alleen links te bouwen. Het is niet genoeg om alleen geweldige inhoud te schrijven. Het is niet genoeg om alleen uw metatags te optimaliseren. Kijk, iedereen doet de belangrijkste aspecten van SEO. Maar wat de meeste sites niet doen, is dat elk klein ding correct is.
Stel je nu eens voor dat je alle kleine dingen correct hebt gedaan? Je rangschikking zou veel hoger zijn. Ik raad je aan om elk van de 200 rangschikkingsfactoren te doorlopen.
4 SEO-cursussen
1. E-commerce SEO 101 videoserie (Shopify) – Hier is hoe Shopify zijn e-commerce SEO-cursus beschrijft:
“Kijk hoe branche-expert Helen Overland van Search Engine People eigenaren van online winkels leert over zoekmachineoptimalisatie en e-commerce SEO-tips en advies geeft.”
Dit is niet alleen een cursus voor iemand met een algemene interesse in SEO. Het is een cursus voor eigenaren van online winkels die hun positie willen verbeteren om meer bezoekers te trekken en zo hun inkomsten en winst te vergroten. Er zijn zeven video’s in de cursus, die allemaal gratis te bekijken zijn. Enkele van mijn favorieten zijn:

  • Waarom staat uw winkel niet op Google?
  • Hoe beoordeelt Google uw e-commerce winkel?
  • Trefwoordonderzoek: op welke zoektermen moet u rangschikken?

De video’s zijn niet zo lang dat je je verveelt, maar ze zijn lang genoeg om een ​​kijkje te nemen in het onderwerp. Eigenaren van online winkels begrijpen dat het verschil tussen succes en mislukking uitsluitend kan berusten op hun vermogen om organisch verkeer te genereren. Als u dit deel van uw e-commercebedrijf wilt verbeteren, is de Shopify-videoserie een goed startpunt.

2. SEO-trainingscursus door Moz (Udemy) – Moz staat opnieuw op de lijst, dit keer met een training die wordt aangeboden via het Udemy-platform. Deze gratis training leert je de tips en trucs die je nodig hebt om een ​​succesvolle SEO-strategie te implementeren. Beschouw deze cursus als een uitbreiding van de beginnershandleiding voor SEO van het bedrijf. Met vijf lezingen en meer dan een uur video-inhoud verlaat u de cursus met een beter gevoel over hoe u uw website kunt rangschikken. De titels van de lezingen zijn als volgt:

  • Een maandelijks SEO-actieplan opstellen
  • 5 manieren om uw sociale profielen te gebruiken voor SEO
  • Zoekwoordtargeting wordt moeilijk!
  • Link Building met Twitter
  • Trefwoorden toewijzen aan inhoud

Deze cursus is bedoeld voor marketeers van alle niveaus, dus neem de tijd om je aan te melden en duik erin. Het is gratis, dus je hebt echt niets te verliezen.

3. De ClickMinded SEO-trainingscursus (ClickMinded) – De ClickMinded SEO Training Course wil je leren hoe je 10x meer traffic van Google kunt genereren. Je leest het goed: 10 keer meer traffic. Met meer dan 6.000 studenten moet Tommy Griffith (SEO-projectmanager bij Airbnb) een hoge waarde leveren. De cursus bevat uitvoerbare stappen om deze gebieden van uw SEO-strategie te verbeteren:

  • Zoekwoordstrategie
  • Optimalisatie op de pagina
  • Off-page optimalisatie
  • Technische optimalisatie
  • Competitieve analyse
  • Algoritme-updates

Als u vragen heeft over SEO, of als u zich zorgen maakt over beslissingen die u in het verleden heeft genomen, zou deze gids de lucht moeten kunnen klaren. U kunt gratis aan de slag, maar dit geeft u alleen toegang tot het eerste gedeelte: Inleiding tot SEO. Voor $ 997 heeft één gebruiker toegang tot de volledige cursus, inclusief bonussen. Als je deel uitmaakt van een groter team, wil je misschien naar het niveau van vijf gebruikers gaan, wat $ 3.997 kost. Ga aan de slag met de gratis proefperiode om te zien of de cursus je bevalt. Van daaruit, als het aan uw normen voldoet, kunt u beslissen over een upgrade.

4. Gratis download: SEO-sjabloon op de pagina (HubSpot) – Het is moeilijk om dit als een traditionele cursus te categoriseren, maar het past in sommige opzichten zeker in de mal. De On-Page SEO-sjabloon is gratis verkrijgbaar bij HubSpot. Het is ontworpen om marketeers te helpen bij het volgen van SEO-elementen op de pagina. Met de sjabloon heb je een gemakkelijkere tijd:

  • Wijzigingen op één plek bijhouden.
  • Uw SEO-strategie op de pagina organiseren.
  • SEO-elementen implementeren die resultaten opleveren.
  • Trefwoorden en pagina’s op elkaar afstemmen zonder verwarring.

Als gratis download moet u in ieder geval kijken of deze sjabloon van HubSpot u enige SEO-waarde kan bieden. U zult waarschijnlijk merken dat het goed is om in de buurt te blijven terwijl u wijzigingen op de pagina aanbrengt.

Conclusie
SEO-kennis zal van pas komen als u uw online bedrijf laat groeien. Je houdt jezelf misschien tegen door niet meer te weten te komen. Zoals we in dit bericht hebben onderzocht, zijn er veel plaatsen waar u hulp kunt krijgen. Misschien heb je vandaag niet de tijd om al deze handleidingen te lezen. Misschien heb je niet de tijd om je voor elke cursus aan te melden. Dat is goed. Zolang u in de loop van de tijd aan uw kennisbank toevoegt, zult u uiteindelijk SEO-succes behalen. Nu u weet welke gidsen en cursussen het nuttigst zijn, hoeft u alleen nog maar aan de slag te gaan en te genieten van de kennis die u verzamelt. U kunt ook “officiële” certificeringen behalen van Google en andere verkooppunten.
Wat vind je van deze gidsen en cursussen? Zou je anderen aan de lijst toevoegen? Heeft u hier ervaring mee?

Zie hoe mijn bureau enorme hoeveelheden verkeer naar uw website kan leiden

  • SEO – ontgrendel enorme hoeveelheden SEO-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons team maakt epische inhoud die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën met duidelijke ROI.

Boek een gesprek

Be the first to comment on "Haal je MBA in SEO met deze 10 gidsen en 5 cursussen en 1 tool"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*