Hoe PPC-advertenties te bewerken

Pay-per-click (PPC) -advertenties kunnen tonnen waarde toevoegen aan uw bedrijf, nieuwe klanten aantrekken en converteren, terwijl het bereik en de zichtbaarheid worden vergroot. Als u momenteel geen PPC-advertenties gebruikt om uw merk te promoten, is het vandaag de dag om te beginnen. De voordelen van PPC-advertenties zijn onder meer:

  • koper conversie
  • groter publieksbereik
  • hogere winsten
  • sterkere merkherkenning
  • verbeterde toegang tot marketinggegevens

Naast het alleen verhogen van uw winst, werken deze vijf voordelen samen om een ​​beter begrip te geven van de identiteit en gewoonten van uw koper, terwijl ze tegelijkertijd de naamsbekendheid en het bereik van het publiek vergroten.
3 redenen waarom u uw PPC-advertenties moet bewerken
De vijf bovenstaande redenen hebben u overtuigd. U bent een PPC-campagne gestart en er worden advertenties weergegeven op Google en Bing. Maar voordat u achterover leunt en uw winst ziet binnenstromen, merkt u enkele typefouten op. Moet u uw PPC-advertenties bewerken? Wat nog belangrijker is, weet u hoe u PPC-advertenties moet bewerken? Het antwoord op de eerste vraag is ja. Aan het einde van dit bericht is het antwoord op de tweede vraag ook ja. Hoewel die typefouten meteen opvielen, zijn er andere, minder zichtbare aspecten van PPC-advertenties die kunnen worden bewerkt. Terwijl u zich verdiept in het oplossen van opvallende fouten, let dan op de volgende zaken die optimalisatiemogelijkheden bieden.
1. Ontbrekende advertentie-extensies en slecht schrijven
Als u geen advertentie-extensies heeft of deze zelfs maar optimaliseert, zijn advertentiefouten die kunnen worden vermeden. Google maakt het gemakkelijk om betere teksten te schrijven en instellingen aan te passen die het beste rendement op investering (ROI) opleveren met advertentie-extensies. Door sitelinks, locatie- en contactextensies te gebruiken, kunt u uw advertentie optimaliseren. Toegang tot advertentie-extensies is eenvoudig: log in op uw account, ga naar het tabblad Advertentie-extensies en ga aan de slag met optimaliseren. Als u de juiste advertentie-extensies voor uw beoogde doelgroep gebruikt, kunt u uw klikfrequentie aanzienlijk verhogen door uw advertentie substantiëler te maken en de informatie te verstrekken die consumenten zoeken. Slecht schrijven kan u klikken kosten. Met een beperkt aantal tekens, vereisen PPC-advertenties beknoptheid terwijl ze ook uw beoogde publiek verleiden. Bestudeer koppen die met succes presteren en bootst hun stijl na in uw eigen schrijven om uw vaardigheden aan te scherpen. Zorg er ook voor dat u best practices voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) in uw PPC-advertenties opneemt. Deze strategieën kunnen ervoor zorgen dat uw advertenties zichtbaar zijn en een bereik hebben.
2. Gebrek aan begrip van conversies
Of uw bedrijf nu fysiek of alleen online is, u moet uw conversies en winstmarges bijhouden, zodat u uw inkomsten op lange termijn kunt verbeteren in plaats van alleen winst op korte termijn. U moet ook het bijhouden van conversies instellen voor vragen en verkopen voor uw PPC-advertenties. Om deze tools in te schakelen, selecteert u de menuoptie “Tools en analyse”> Nieuwe conversie toevoegen. Als u bepaalt hoeveel u zou kunnen verdienen en met welke conversieratio u dat doel kunt bereiken, kunt u geld besparen. Gebruik deze eenvoudige formule om de winstmarge te bepalen terwijl u uw campagne bewerkt.
3. Uitsluitingszoekwoorden vermijden
Hoewel de term “uitsluitingszoekwoorden” klinkt, nou ja, negatief, is het een vergissing om deze termen niet te gebruiken. Alle zoekwoorden zijn niet gelijk gemaakt, waarbij sommige als hoge kwaliteit worden beoordeeld en andere in de tegenovergestelde categorie. Wanneer u een strategie voor uitsluitingszoekwoorden toepast, verwijdert u zoekwoorden die niet bij uw product passen. Dit proces kan zowel de kosten verlagen als de inkomsten verhogen. Als u uw beoogde doelgroep wilt bereiken, uw ROI wilt verhogen en kosten wilt verlagen, moet u uitsluitingszoekwoorden gebruiken. Selecteer de optie om uw uitsluitingszoekwoorden in uw AdWords-account op te nemen [-] teken om het gedeelte Uitsluitingszoekwoorden uit te vouwen.
Hoe PPC-advertenties te bewerken
Het proces voor het herzien van advertenties verschilt per zoekmachine. Hieronder laten we zien hoe u PPC-advertenties kunt bewerken in de drie meest gebruikte engines.
Hoe u PPC-advertenties in Google kunt bewerken
Als u niet op Google adverteert, loopt u grote kansen mis. Als eigenaar van 70% van het zoekmarktaandeel bewijst u uw bedrijf echt een slechte dienst als u het platform niet gebruikt om nieuwe consumenten te bereiken. Raadpleeg Google Ads Editor voor alle wijzigingen die in uw Google PPC-advertenties moeten worden aangebracht.
Hoe Google PPC-advertentie-extensies te bewerken
Wilt u het telefoonnummer van uw organisatie opnemen? U kunt in deze 10 eenvoudige stappen:

  1. Log in op uw Google Ads-account.
  2. Selecteer Advertenties en extensies in het paginamenu.
  3. Klik op Extensies bovenaan de pagina.
  4. Selecteer Extensie-weergave.
  5. Vink de vakjes aan naast alle highlight-extensies die u wilt bewerken.
  6. Selecteer Bewerken in de blauwe balk boven de tabel.
  7. Kies Extensies bewerken.
  8. Klik op Bewerken, Zoeken en vervangen, Tekst toevoegen of Hoofdlettergebruik wijzigen.
  9. Selecteer Voorbeeld om uw wijzigingen te bekijken.
  10. Klik op Toepassen.

Hoe te bewerken Google PPC-advertentietekst
Typefouten zijn verdwenen met deze vijf eenvoudige stappen:

  1. Selecteer het type in de typelijst om de onjuiste tekst te zoeken en te vervangen.
  2. Kies in de gegevensweergave items om te zoeken en tekst te vervangen. Bovendien kunnen editors de items in de gegevensweergave filteren voor een kleinere selectie.
  3. Selecteer vervolgens het menu Bewerken> Tekst vervangen.
  4. Voer de tekst in waarnaar u zoekt en voer de vervangende tekst in.
  5. Selecteer Vervangen.

Hoe te bewerken Google PPC-advertentieconversiewaarden
Wilt u uw conversiewaarden aanpassen gezien uw nieuwe begrip van de conversieformule? Hier is hoe:

  1. Selecteer het gereedschapspictogram in de rechterhoek van uw account.
  2. Klokconversies onder meting.
  3. Selecteer de naam van de conversie die u wilt aanpassen.
  4. Selecteer Instellingen bewerken.
  5. Selecteer Waarde en hoe u de waarde van de respectievelijke conversies wilt bijhouden.
  6. Selecteer Opslaan.
  7. Selecteer Gereed.

Hoe te bewerken Google Uitsluitingszoekwoorden voor PPC-advertentiecampagnes
Nu u het voordeel van uitsluitingszoekwoorden begrijpt, is het tijd om ze in uw PPC-advertenties op te nemen. Hier is hoe:

  1. Klik op Uitsluitingszoekwoorden toevoegen.
  2. Bepaal of u uitsluitingszoekwoorden in een campagne of advertentiegroep wilt opnemen.
  3. Klik op de beoogde campagne of advertentiegroep.
  4. Voeg uw zoekwoorden toe met een snelheid van één per regel.
  5. Selecteer Opslaan.

Hoe PPC-advertenties in Bing te bewerken
Hoewel Google wordt gezien als de meest vooraanstaande zoekmachine, trekt Bing eigenlijk een gestage stroom zoekers aan als de op een na hoogste claim op het marktaandeel van zoekmachines. Als u uw PPC-advertentieterrein wilt uitbreiden, probeer dan Bing.
Bing PPC-advertentie-extensies bewerken
Advertentie-extensies bewerken in Bing is eenvoudig. Volg deze 9 stappen:

  1. Selecteer Alle campagnes in het menu aan de linkerkant.
  2. Selecteer campagnes of advertentiegroepen, afhankelijk van wat u bewerkt.
  3. Klik op het item waaraan u een advertentie-extensie wilt toevoegen.
  4. Selecteer daar Advertenties en extensies.
  5. Selecteer Extensies boven aan de pagina.
  6. Zorg ervoor dat Sitelinkextensies is geselecteerd en klik op Campagne of Advertentiegroep.
  7. Schakel het selectievakje in naast de sitelinkextensie die u wilt bewerken.
  8. Selecteer Bewerken> Een extensie bewerken.
  9. Voltooi uw wijzigingen en selecteer Opslaan.

Bing PPC-advertentietekst bewerken
Net als bij Google zijn hier de vijf eenvoudige stappen voor het corrigeren van fouten in tekst in uw Bing PPC-advertenties:

  1. Selecteer Alle campagnes.
  2. Selecteer Advertentiegroepen.
  3. Selecteer Advertenties en extensies.
  4. Zoek de advertentie die u wilt corrigeren en klik op Bewerken.
  5. Voltooi de wijzigingen en selecteer Opslaan.

Bing PPC-advertentieconversies bewerken
Uw conversie aanpassen in Bing is eenvoudig. Volg deze vier stappen:

  1. Klik op Conversies bijhouden en vervolgens op Conversiedoelen.
  2. Bekijk de kolommen.
  3. Volledige veranderingen.
  4. Selecteer Opslaan.

Uitsluitingszoekwoorden voor Bing PPC-advertenties bewerken
Klaar om uitsluitingszoekwoorden toe te voegen aan uw PPC-advertentiestrategie? Volg deze 7 stappen:

  1. Selecteer Alle campagnes.
  2. Selecteer Trefwoorden.
  3. Selecteer Uitsluitingszoekwoorden.
  4. Selecteer campagne of advertentiegroep.
  5. Selecteer Uitsluitingszoekwoorden toevoegen.
  6. Voeg uw uitsluitingszoekwoorden toe.
  7. Klik op Opslaan.

Hoe PPC-advertenties in Yahoo te bewerken
Met 2 miljard advertentievertoningen per dag wil je de kans niet missen om het publiek van Yahoo te bereiken. Gelukkig heb je toegang tot Yahoo Gemini, een gebruiksvriendelijk platform waarmee je je advertentiecampagnes kunt opzetten en bewerken.
Hoe Yahoo PPC-advertentie-extensies te bewerken
Volg deze vijf eenvoudige stappen om advertentie-extensies toe te voegen of aan te passen:

  1. Selecteer Advertentie-extensies in de gedeelde bibliotheek.
  2. Selecteer sitelinks.
  3. Voer uw linktekst, bestemmings-URL of beschrijving in.
  4. Selecteer Extensie maken.
  5. Selecteer Wijzigingen aanbrengen.

Hoe te bewerken Yahoo PPC-advertentietekst
Vier eenvoudige stappen om eventuele fouten te corrigeren of een kopie bij te werken:

  1. Klik op de link voor de campagne die u wilt bewerken.
  2. Selecteer Bewerken.
  3. Breng de nodige wijzigingen aan.
  4. Klik op Opslaan.

Hoe te bewerken Yahoo PPC-advertentieconversies

  1. Selecteer het tabblad Display-advertenties van het hulpprogramma voor campagnebeheer.
  2. Selecteer het tabblad Campagnes.
  3. Selecteer de campagne.
  4. Selecteer Weergeven bovenaan de gegevenslijst.
  5. Selecteer Weergegeven items bewerken.
  6. Schakel het selectievakje in voor het conversie-item dat u moet controleren.
  7. Selecteer Toepassen.

Hoe te bewerken Yahoo Uitsluitingszoekwoorden voor PPC-advertenties
Gebruik deze eenvoudige stappen om uw campagne met uitsluitingszoekwoorden te starten:

  1. Klik op Lijsten met uitsluitingszoekwoorden.
  2. Selecteer Nieuwe lijst.
  3. Voer de lijstnaam in en uw lijst met een of meer trefwoorden per regel.
  4. Klik op Opslaan.
  5. Kies via het dialoogvenster Toepassen de campagne (s) waaraan u uitsluitingszoekwoorden wilt toevoegen.
  6. Selecteer Trefwoordenlijst maken.

3 tools die PPC-advertentierevisies controleren en uploaden
Als de bovenstaande stappen vervelend aanvoelen, hoeft u zich geen zorgen te maken; automatiseringstools kunnen de drukke marketeer helpen bij het controleren en uploaden van PPC-advertentierevisies. Met PPC-automatisering kunnen marketeers hun advertentiecampagnes beheren via kunstmatige intelligentie (AI) in plaats van moeizame uren te besteden aan het uitvoeren van talloze audits en het maken van bijbehorende updates voor timing, bereik, conversies en targeting. Via applicaties van derden bespaart u het meest waardevolle bezit: tijd. Hieronder staan ​​drie tools waarvan we denken dat ze het prijskaartje meer dan waard zijn.
1. Rapporteren Ninja
Met meer dan 16 integraties en een verscheidenheid aan rapportagesjablonen is Reporting Ninja iets voor de dataliefhebber. Uitgerust met platformonafhankelijke vergelijkingen, kunt u gegevens voor een enkele weergave uit vele bronnen verzamelen.
2. Wordstream PPC-adviseur
Klein PPC-budget? Geen probleem. Wordstream PPC Advisor biedt een redelijk geprijsd platform dat u kan helpen bij het optimaliseren van bestemmingspagina’s, het genereren van rapporten en het verzamelen van gegevensanalyses.
3. Swydo
Swydo integreert automatisch datasets uit verschillende bronnen en kan helpen bij het bewaken van de belangrijkste aandachtspunten en het maken van uniforme rapporten. Nog een voordeel: Swydo plant het automatisch verzenden van rapporten, zodat u nooit een deadline mist.
Conclusie
Hoewel het starten van uw PPC-advertentiecampagne in eerste instantie overweldigend lijkt, zal uw comfortniveau toenemen naarmate u meer vertrouwd raakt met de workflows in elke zoekmachine. Als u meer vertrouwd bent met het opzetten van campagnes, kunt u deze continu optimaliseren om ervoor te zorgen dat u het meeste uit uw advertentie-uitgaven haalt. Hoewel in dit bericht vier belangrijke optimalisatiegebieden voor PPC-advertenties worden besproken, zijn er veel andere plaatsen die u kunt bewerken om ervoor te zorgen dat uw advertenties worden bekeken.
Wat is de meest effectieve PPC-bewerkingsstrategie die u heeft gebruikt?

Zie hoe mijn bureau enorme hoeveelheden verkeer naar uw website kan leiden

  • SEO – ontgrendel enorme hoeveelheden SEO-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons team maakt epische inhoud die wordt gedeeld, links krijgt en bezoekers trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën met duidelijke ROI.

Boek een gesprek

Be the first to comment on "Hoe PPC-advertenties te bewerken"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*