Hoe u getuigenisvoorbeelden kunt gebruiken in betaalde campagnes

Het maakt niet uit hoe creatief en overtuigend uw marketing kan zijn, als u aan iemand probeert te verkopen, heeft hij of zij het gevoel dat er aan iemand wordt verkocht. Misschien zijn ze klaar voor die verkoop en klaar om te kopen, of misschien niet. Aan de andere kant is iemand die een verhaal vertelt over zijn ervaring met een merk en het aanbeveelt, veel overtuigender, vooral als ze er niet voor worden betaald. Getuigenisvoorbeelden kunnen het sociale bewijs in uw betaalde advertentiecampagnes een boost geven en authenticiteit toevoegen aan uw online marketing. Door aanbevelingen van uw klanten of klanten aan uw digitale advertenties toe te voegen, kunnen ze zich onderscheiden van de concurrentie, voorkomen dat mensen langs scrollen en gebruikers aanmoedigen door te klikken voor meer informatie over uw merk.
Waarom zijn voorbeelden van getuigenissen belangrijk in betaalde advertentiecampagnes?
Er zijn veel overwegingen bij het opzetten van betaalde advertentiecampagnes: afbeeldingen, tekst op de afbeeldingen en in de kopie, call-to-action (CTA’s), URL, doorklik-bestemmingspagina en meer. Met al deze beperkingen en benodigdheden, kunt u in de verleiding komen om in de directe verkoop te leunen terwijl u uw betaalde advertentiecampagne opbouwt. Misschien wil je tot de kern van de dingen komen en mensen vertellen waarom je geweldig bent en waarom ze moeten kopen (en waar). Er zijn ook veel redenen om te vertragen en na te denken over het opnemen van getuigenisvoorbeelden in uw betaalde advertenties. Hieronder staan ​​vier redenen om klantrecensies op te nemen in uw betaalde campagnes. 1. Getuigenisvoorbeelden verbeteren de geloofwaardigheid
Of uw product nu beter werkt dan dat van iemand anders, of dat uw prijzen gewoon niet te verslaan zijn, een sceptische klant zal zich altijd afvragen of het te mooi is om waar te zijn wanneer ze uw advertentie zien. Als ze nog nooit van je hebben gehoord, vragen ze zich misschien af ​​waar het allemaal om draait. Ze kunnen klikken om meer te lezen en te verkennen, maar misschien gaan ze er gewoon vanuit dat u niet legitiem bent en blijven ze langs uw advertentie scrollen. Getuigenisvoorbeelden kunnen dat allemaal veranderen door geloofwaardigheid toe te voegen aan uw advertentie en uw merk. Plots is er een bewijs dat je het waard bent. 2. Getuigenisvoorbeelden vormen de basis voor goede klantrelaties
Klantenservice is voor veel kopers een cruciaal element. Microsoft meldt zelfs dat maar liefst 90 procent van de consumenten klantenservice in overweging neemt wanneer ze erover nadenken om met een bedrijf te werken. Het gaat niet alleen om een ​​goed product voor een redelijke prijs; klanten willen weten dat ze worden ondersteund als ze vragen hebben over uw product of dienst. Getuigenisvoorbeelden geven u de kans om de beste ervaringen van tevreden klanten te delen. Ze kunnen praten met de klantenservice waarmee ze contact hebben gehad of met de algehele ervaring van het werken met uw merk. Dit kan ertoe bijdragen dat potentiële klanten meer vertrouwen krijgen in hun beslissing om uw merk te gebruiken. 3. Getuigenisvoorbeelden tonen authenticiteit
Mensen voelen zich de hele dag aan verkocht en zijn altijd op zoek naar echte authenticiteit. Uit een Edelman-rapport blijkt dat bijna driekwart van de consumenten advertenties actief probeert te vermijden. Getuigenisvoorbeelden geven u de kans om echte verhalen over echte ervaringen te vertellen. Mensen horen graag verhalen, en als ze zich ermee verbonden voelen, zullen ze emotioneel meer geneigd zijn om met je samen te werken.
4. Getuigenisvoorbeelden leiden tot meer conversies
Hoewel alle bovenstaande redenen geweldige psychologische redenen zijn om getuigenissen te gebruiken in uw betaalde campagnes, gaat uw marketing er uiteindelijk om dat u meer omzet voor uw merk haalt. Uw betaalde advertenties moeten zijn ontworpen om te converteren. Wanneer mensen meer vertrouwen hebben in uw aanbod en een authentieke band met uw merk voelen, is de kans groter dat ze door uw advertentie klikken en naar uw bestemmingspagina of website gaan. Van daaruit is de kans groter dat ze meer leren en uiteindelijk die verkoop doen. Uit een vwo-onderzoek bleek zelfs dat het gebruik van getuigenissen de verkoop met 34 procent verhoogde. Als het erop aankomt, is een van de beste redenen om getuigenisvoorbeelden aan uw advertenties toe te voegen, meer verkopen te genereren.
Hoe u getuigenisvoorbeelden kunt gebruiken in betaalde advertenties
Is het tijd om voorbeelden van getuigenissen in uw betaalde advertenties op te nemen? Er zijn verschillende manieren om dit te doen, maar laten we het hebben over de overwegingen op hoog niveau om die getuigenissen in uw advertenties te krijgen. 1. Gebruik afbeeldingen van hoge kwaliteit
Een foto van uw product of mensen die interactie hebben met uw product (met een citaat erin verwerkt) is een geweldige manier om aan de slag te gaan met getuigenissen in uw advertenties. Zorg ervoor dat u een afbeelding van hoge kwaliteit gebruikt met een getuigenis citaat dat kort en gemakkelijk te lezen is en snel de aandacht van een koper trekt. U wilt dat mensen het onmiddellijk “snappen”. Een andere manier om afbeeldingen te gebruiken om uw getuigenissen te laten zien, is een screenshot van recensies of sterbeoordelingen van uw website. Nogmaals, zorg ervoor dat je een afbeelding van de hoogste kwaliteit hebt, zodat kopers niet hoeven te lezen of moeite hebben om te begrijpen wat je probeert over te brengen. Hou het simpel. Hieronder meer hierover, maar vergeet niet ervoor te zorgen dat u wettelijke rechten heeft op de beoordelingen die u deelt. Je kunt ze niet zomaar overal vandaan kopiëren zonder toestemming van de recensent.
2. Experimenteer met verschillende formaten
Getuigenissen van uw tevreden klanten kunnen in veel verschillende formaten komen. Dit kunnen tekstcitaten, volledige casestudy’s of videogetuigenissen zijn. Terwijl u de trechter van uw marketingcampagne opbouwt, kunt u experimenteren met verschillende indelingen en verschillende soorten getuigenisvoorbeelden integreren in de verschillende contactpunten van uw advertenties. U kunt bijvoorbeeld een eenvoudig, kort citaat gebruiken in de afbeeldingen of tekst van uw digitale advertenties. Die inleidende tekst zou echt indruk moeten maken, zoals ‘Dit product heeft mijn leven veranderd’ of ‘Ik zou mijn werk niet kunnen doen zonder deze service’. Misschien wilt u dat het kernachtig is en de aandacht van de lezers trekt, zodat ze geïnteresseerd zijn om meer te lezen. U kunt ook gebruik maken van video-interviews of getuigenissen van klanten of klanten die houden van wat u doet. Hoewel deze interactiever en boeiender zijn, moeten ze nog steeds kort en krachtig zijn en snel de aandacht van de kijkers trekken. 3. Bepaal welk verhaal u wilt delen
Overweeg zorgvuldig wat voor soort verhaal u wilt dat uw getuigenisvoorbeelden delen. Het moeten natuurlijk positieve aanbevelingen zijn, maar u zult willen weten in welke hoek u uw getuigenissen wilt hebben. Ze moeten genuanceerder zijn dan alleen ‘het is een geweldig product’ of ‘je zou het moeten kopen’. Zorg ervoor dat uw getuigenisvoorbeelden om een ​​dwingende reden zijn ingekaderd. Waarom is uw product anders dan andere? Waarom zijn uw tevreden klanten eigenlijk blij? Waarom zouden ze het anderen willen vertellen? Stel je voor dat je klanten met hun beste vrienden praten. Wat is de reden dat ze uw product onderschrijven? Wat bracht het in de eerste plaats naar voren in hun gesprek, en waarom zijn ze enthousiast om erover te praten? Vooral als u besluit om A / B-tests of een verscheidenheid aan advertentietypen uit te proberen om te zien wat het beste werkt, kan het bouwen van al uw advertenties rond één verhaal helpen om alles samenhangend te houden, waardoor de kans groter wordt dat u in contact komt met uw klanten en ze converteren. 4. Maak er een conversatie van
Getuigenisvoorbeelden in uw advertenties kunnen een manier zijn om met uw klanten in contact te komen in plaats van alleen maar tegen hen te praten. Door de toon van de advertentie benaderbaar en gemoedelijk te houden, kan dit bijdragen aan het authentieke karakter van uw bericht. Het behouden van een menselijke maat is de sleutel tot dit soort berichten. Zorg ervoor dat het klinkt als vrienden die met elkaar praten, niet als een keynote-presentatie of een autoverkoper. Een manier om dit te doen, is door door gebruikers gegenereerde inhoud op te nemen, zoals video’s of foto’s. Dit soort inhoud geeft uw advertenties eerlijkheid en een echt gevoel. Let goed op dat verhaal, zoals we hierboven hebben besproken, om ervoor te zorgen dat uw bericht niet door elkaar wordt gehaald. Door deze parameters in te stellen voor de boodschap die u probeert over te brengen, kunt u filteren welke door gebruikers gegenereerde inhoud het beste is voor uw betaalde advertenties. 5. Leid van de advertentie naar de pagina
Houd het hele klanttraject in gedachten terwijl u uw betaalde campagne samenstelt met behulp van uw getuigenisvoorbeelden. Onthoud dat het niet alleen om de advertentie gaat; het gaat erom waar ze heen gaan en wat ze zullen doen als ze daar eenmaal zijn. U kunt uw advertentie gebruiken om intriges en interesse op te wekken, en vervolgens doorgaan met dat verhaal op de pagina waarnaar u ze stuurt. Begin met een korte testimonial-quote, een afbeelding van de klant die de testimonial deelt, een korte videoclip of een andere momentopname die mensen zal interesseren. Misschien begint het met een vraag als: “Hoe heeft dit product mijn leven veranderd?” Misschien bevat het het eerste deel van een getuigenis en bevat het een CTA om de lezer te vertellen dat hij moet klikken om de rest te horen. Uw volgende stap is om te leveren. Zorg ervoor dat u op de pagina het volgende deel vertelt in geschreven tekst, afbeeldingen, een langere video of een casestudy. Vergeet niet om het gemakkelijk te maken om de verkoop te sluiten door een kooplink toe te voegen of een andere manier om hun informatie vast te leggen. 6. Overzie de wettigheid niet
Er zijn veel wettelijke voorschriften voor het gebruik van getuigenissen. Dit is geen juridisch advies en u dient een advocaat te raadplegen als u specifieke vragen heeft. Er zijn echter een paar dingen waarmee u rekening moet houden wanneer u getuigenissen in uw advertenties gebruikt.

  • Zorg ervoor dat je toestemming hebt van de mensen wiens getuigenissen je gebruikt. Knip en plak niet alleen een geweldige recensie die u daar vindt.
  • Neem contact op en zorg ervoor dat de klant u schriftelijke toestemming geeft om de recensie voor marketingdoeleinden te gebruiken. U kunt deze informatie ook opnemen op uw website of op andere plaatsen waar u beoordelingen verzamelt, zodat klanten niet verrast worden, maar u moet toch die toestemming krijgen.
  • Zorg ervoor dat uw getuigenissen nauwkeurig en typisch zijn voor de meeste kopers. Met andere woorden: overdrijf niet en verkoop niet te veel met getuigenissen. Laten we eerlijk zijn: dit gaat niet alleen over de wettigheid. Het is ook het juiste om te doen. Uw getuigenissen moeten gaan over eerlijkheid en authenticiteit.

2 geweldige getuigenisvoorbeelden
Vraagt ​​u zich nog steeds af hoe getuigenisvoorbeelden eruit zien in een betaalde campagne? Hier zijn een paar voorbeelden om u op weg te helpen:
Peet’s Coffee

Aan de hand van een echte recensie van een gebruiker van hun koffie-abonnementsservices, valt deze Peet’s Coffee Facebook-advertentie op door zijn eenvoud en de sterbalk. Het plaatst een positieve beoordeling van de abonnementsservice recht voor je neus. De recensie behoudt ook een beetje authenticiteit met de uitroepen en willekeurige hoofdletters. Het is niet “opgeruimd”, om zo te zeggen. De rest van de advertentie gaat verder met details over de services en een kort video-overzicht. Beginnend met de recensie, trekt het je aan om meer te weten te komen over wat Renee zo blij maakt.
Fabletics

Deze Facebook-advertentie van Fabletics toont een reeks korte videofragmenten met getuigenissen van gelukkige dragers van hun producten. Het is meteen een bewijs dat deze broek doet waarvoor hij wordt geadverteerd. Ze laten ook zien dat mensen de broek daadwerkelijk dragen, wat een extra laag authenticiteit is. Je ziet de regel onder aan de video die mensen eraan herinnert dat deze mensen een vergoeding hebben gekregen voor het gebruik van hun recensies.
Conclusies
Terwijl u beoordelingen van uw klanten verzamelt, is het misschien tijd om na te denken over hoe u deze kunt opnemen in uw betaalde advertentiecampagnes. Betaalde internetadvertenties kunnen u helpen uw ideale publiek te vinden en uw merk te verbinden met datgene waarnaar uw publiek op zoek is. Door getuigenisadvertenties in te stellen, kunt u sociaal bewijs en echtheid aan uw merk toevoegen en uw publiek aanmoedigen om te klikken voor meer informatie en om klanten te converteren. Het maken en onderhouden van uw betaalde campagnes kan voor sommigen overweldigend zijn. Als dat voor u waar is, kunnen wij u helpen. Ons team van experts is gespecialiseerd in betaalde advertenties, SEO en contentmarketing.
Hoe gaat u getuigenisvoorbeelden gebruiken in uw volgende betaalde advertentiecampagne?

Zie hoe mijn bureau enorme hoeveelheden verkeer naar uw website kan leiden

  • SEO – ontgrendel enorme hoeveelheden SEO-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons team maakt epische inhoud die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën met duidelijke ROI.

Boek een gesprek

Be the first to comment on "Hoe u getuigenisvoorbeelden kunt gebruiken in betaalde campagnes"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*