Hoe u ouders kunt targeten via betaalde advertenties

Een van de lastige aspecten hiervan is het feit dat ouders zo’n gevarieerde groep zijn. Veertig procent van de Amerikaanse huishoudens heeft minstens één kind jonger dan 18 jaar, en die grote groep omvat mensen uit alle lagen van de bevolking. De USDA schat dat het $ 284.570 kost (inclusief inflatie) om een ​​kind op te voeden tot en met 17 jaar. Om ouders met succes te targeten via betaalde advertenties, moet u uw doelgroep goed begrijpen en deze kennis gebruiken om uw marketingstrategie te onderbouwen.
7 manieren om ouders te targeten via betaalde advertenties
Ouders brengen veel tijd online door, wat betekent dat de kans groot is dat ze uw betaalde advertenties te zien krijgen. Voor het eerst krijgen vrouwen in de VS vaker baby’s van in de dertig dan in de twintig. Dit betekent dat je naar een publiek kijkt met veel millennials die veel tijd op sociale media doorbrengen. Dit is ook het geval bij jongere ouders, en beide groepen gebruiken zoekmachines om antwoorden op alledaagse vragen te vinden. De moeilijkheid is om de ouders niet te bereiken; het is gericht op de juiste mensen met de juiste boodschap op het juiste moment. Het heeft bijvoorbeeld geen zin om de ouder van een tiener te bereiken met een advertentie voor babyvoeding. Je hebt misschien een globaal idee van je doelgroep, maar je moet verder kijken en erachter komen wat belangrijk is voor ouders wanneer ze hen via betaalde advertenties targeten.
1. Neem levensgebeurtenissen op
Als we terugkijken naar onze kindertijd of die van onze kinderen, zijn het vaak de grote gebeurtenissen in het leven die opvallen. Er is niets mis mee om 31 of 63 te worden, maar het heeft niet dezelfde opwinding als je achtste verjaardag. Gebeurtenissen zoals verjaardagen, vakanties, vakanties en diploma-uitreikingen zijn belangrijk voor kinderen, en even belangrijk voor ouders. Zelfs als het geld krap is, zijn de meeste ouders bereid om te doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat hun kinderen geweldige herinneringen aan grote momenten hebben. Voor marketeers is dit een kans om in contact te komen met ouders. Het is niet altijd gemakkelijk om te weten wat kinderen willen, maar door middel van betaalde advertenties kan uw bedrijf ouders naar de leukste cadeaus leiden. Dit zou een belangrijke rol moeten spelen in uw betaalde advertenties, vooral in belangrijke periodes van het jaar, zoals de late lente, wanneer kinderen vaak afstuderen van de middelbare school. Ouders willen deze speciale dagen vaak markeren met het juiste cadeau of door een geweldig feest te geven, en uw bedrijf moet ervoor zorgen dat dit gebeurt via betaalde advertenties. Bij betaalde advertenties gaat het om het matchen van de intentie van de gebruiker, dus zorg ervoor dat u weet welke producten ouders nodig hebben.
2. Houd de prioriteiten van uw publiek centraal
Hoe ziet uw doelgroep eruit en wat zijn de prioriteiten? Ouders zijn steeds vaker millennials. Om ouders effectief te targeten, moeten veel merken begrijpen hoe ze millennials kunnen targeten. Enkele belangrijke punten die adverteerders over millennials moeten begrijpen, zijn over het algemeen:

  • technisch onderlegd
  • sterk verbonden
  • op zoek naar onmiddellijke bevrediging
  • geven om authenticiteit
  • samenwerkend

Deze kenmerken worden nog versterkt doordat ouders het druk hebben. Ze willen technologie gebruiken om problemen op te lossen, en als ze producten kopen, hebben ze de ervaring nodig om snel en effectief te zijn. Dit betekent dat de ervaring die u ouders biedt met uw advertenties, perfect moet worden geoptimaliseerd. Moderne ouders zullen hun tijd niet verspillen aan slecht geoptimaliseerde mobiele sites of sites met kassa’s die te lang duren. Betaalde advertenties moeten worden ondersteund door een goede gebruikerservaring. Als u dit goed doet, kunt u zich concentreren op het oplossen van de pijnpunten van uw doelgroep. Hoewel ouders verschillende behoeften hebben, kunnen deze vaak worden onderverdeeld in drie categorieën:

  1. tijd besparen
  2. geld sparen
  3. dingen effectiever doen

Als uw website-ervaring en producten kunnen worden gecombineerd om ouders te helpen dit te bereiken, dan zult u wellicht merken dat u succes heeft met uw betaalde advertenties.
3. Ondersteun uw producten met een garantie
Ouders beschermen hun kinderen meestal fel en uw producten of diensten moeten in dit verhaal passen. Als we producten voor onszelf kopen, nemen we een ingewikkelde aankoopbeslissing. Wanneer ouders voor hun kinderen kopen, wordt dit versterkt. Ze willen weten dat de producten veilig zijn, hun kinderen ten goede kunnen komen en lang meegaan. Als uw producten dit niet aantonen, zullen ze niet zo aantrekkelijk zijn voor ouders. Een van de manieren waarop u ouders kunt helpen verzekeren van uw producten, is door een garantie te bieden. Als u in uw producten en diensten gelooft, moet u bereid zijn om uw klanten garanties te bieden en die kunt u in uw advertenties vermelden. In mijn artikel “5 eenvoudige tips voor het creëren van een onverslaanbare Facebook-advertentiecampagne” was mijn eerste tip “uw bod maakt of breekt uw campagne” en uw garantie maakt hier deel van uit. Zonder de garantie is uw aanbod waarschijnlijk niet zo aantrekkelijk voor ouders. Ouders moeten u en uw producten vertrouwen als ze uw merk in het leven van hun kinderen willen binnenlaten.
4. Ontwikkel vertrouwen
Zoals ik al zei, zijn veel ouders nu millennials die erg technisch onderlegd zijn, verbonden zijn en samenwerken. Als het gaat om het maken van verkopen, betekent dit dat u een merk moet kunnen creëren dat mensen kunnen vertrouwen. Een van de belangrijkste aspecten hiervan is social proof. De statistieken achter online beoordelingen zijn indrukwekkend:

  • 93 procent van de mensen leest online recensies voordat ze een product kopen.
  • 91 procent van de 18- tot 34-jarigen vertrouwt evenzeer op online beoordelingen als op persoonlijke aanbevelingen.
  • Klanten geven waarschijnlijk 31 procent meer uit bij een bedrijf met uitstekende recensies.

Recensies spelen een grote rol bij moderne consumentenbeslissingen, dus u moet een proces hebben om ervoor te zorgen dat u ze krijgt. Als je dat eenmaal hebt gedaan, kun je sociaal bewijs gebruiken om ouders te laten zien dat andere ouders je product hebben gekocht en geweldige ervaringen hebben gehad. Ouderschap kan een uitdaging zijn, en er zijn veel producten die veel beloven maar niet waarmaken. Ouders willen dergelijke producten natuurlijk graag vermijden, dus een goede recensie van een mede-ouder kan een heel eind komen. Het opbouwen van dit vertrouwen is natuurlijk gebaseerd op het bieden van waarde voor ouders. Als u dit doet, moet u elke gelegenheid aangrijpen om dit onder de aandacht te brengen.
5. Wees informatief
Kinderen komen niet met een handleiding, en zelfs als ze dat wel zouden doen, zou het bijna onmogelijk zijn om het te volgen. Ouders zoeken natuurlijk naar gezaghebbende bronnen om hen te helpen bij hun opvoeding – 59 procent van de ouders zegt dat ze de afgelopen 30 dagen nuttige informatie over ouderschap op sociale media hebben gevonden. Uw bedrijf is wellicht perfect gepositioneerd om deze informatie aan te bieden. Ouders targeten via betaalde advertenties hoeft niet alleen over uw producten te gaan. Het kan ook gebruik maken van uw kennis. In plaats van alleen een snelle oplossing voor een probleem aan te bieden, kunt u uw expertise gebruiken om de redenen voor het probleem uit te leggen en advies te geven. Als een kind bijvoorbeeld moeite heeft met het organiseren van zijn huiswerkschema, kunt u ouders tips geven over hoe ze hun kind kunnen helpen om meer georganiseerd te worden in plaats van uw tijdregistratie-app te pushen. U kunt uw product natuurlijk in uw bronnen verwerken, waardoor een relatie met de lezer begint te ontstaan. Duizendjarige consumenten zijn opgegroeid met internetmarketing en zijn sceptisch geworden over adverteren. Het gebruik van gimmicks werkt niet bij deze doelgroep. Het gaat om het bieden van waarde. De manier waarop u dit kunt doen, is door uw expertise te tonen en uw doelgroep te helpen bij het oplossen van problemen. Uw betaalde advertenties moeten een samenwerkingsgevoel hebben, waarbij u samenwerkt om ouderschap gemakkelijker, betaalbaarder en effectiever te maken.
6. Ga dieper met uw targeting
Hoe ziet een ouder eruit? Het is onmogelijk om deze vraag te beantwoorden, omdat ze er zelden hetzelfde uitzien. Er zijn zoveel verschillende demografische gegevens binnen deze doelgroep:

  • ouders van pasgeborenen
  • ouders van tieners
  • eerste keer ouders
  • ouders van meerdere kinderen
  • tweeoudergezinnen
  • alleenstaande ouders
  • jonge ouders
  • oudere ouders

De lijst is eindeloos, en dit is een goede zaak voor marketeers. Als u uw doelgroep kunt beperken en kunt begrijpen wie het meest waarschijnlijk uw producten zal kopen, kunt u zich op ouders richten met behulp van relevante inhoud. Een nieuwe moeder zijn, is bijvoorbeeld heel anders dan de tweede keer. Nieuwe moeders zoeken op andere manieren naar producten dan tweede keer moeders, en ze zoeken naar andere dingen. Via Google Ads, Facebook, Instagram en andere platforms kunt u bepaalde doelgroepen bereiken. Maak hier optimaal gebruik van door te werken aan uw buyer persona’s.
7. Bereik ouders wanneer ze zoeken
Ouders zijn uitzonderlijk drukbezette mensen. Ze balanceren vaak het opvoeden van een kind met een voltijdbaan en al het andere dat bij het leven komt kijken. Als gevolg van werk en dagelijkse schema’s kunnen ouders bijvoorbeeld ‘s avonds laat naar producten zoeken. Als u begrijpt wanneer ouders op internet zoeken, kunt u ze beter targeten en uw campagnes effectiever maken. Duik in uw Google Analytics en ontdek wanneer mensen uw site gebruiken en aankopen doen. Een andere geweldige stap is om ouders te vragen hoe ze winkelen via enquêtes. Mensen zijn vaak bereid om korte vragen te beantwoorden, waardoor je geweldige inzichten krijgt in hoe je ouders kunt targeten via betaalde advertenties.
Conclusie
Het kan lastig zijn om ouders via betaalde advertenties te targeten, omdat ze zo divers zijn. Ouders van tieners zijn op zoek naar heel andere dingen dan ouders van pasgeboren baby’s, en uw advertenties moeten dit herkennen. Er is echter één ding dat ouders delen: een verlangen om het beste voor hun kinderen te doen. Om met succes bij ouders te adverteren, moet u begrijpen hoe uw bedrijf hen hierbij helpt. Door er op belangrijke dagen voor ouders te zijn, de veiligheid van uw producten te garanderen en hen te helpen met waardevolle informatie, kunt u relaties opbouwen die verkoop opleveren. Hoe beter u uw doelgroep begrijpt, hoe gemakkelijker dit zou moeten zijn.
Zijn ouders een belangrijke doelgroep voor uw bedrijf? Hoe bereik je ze?

Zie hoe mijn bureau enorme hoeveelheden verkeer naar uw website kan leiden

  • SEO – ontgrendel enorme hoeveelheden SEO-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons team maakt epische inhoud die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën met duidelijke ROI.

Boek een gesprek

Be the first to comment on "Hoe u ouders kunt targeten via betaalde advertenties"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*