Hoe u Thought Leadership Marketing kunt gebruiken met betaalde advertenties

Stel je voor dat je de volgende Seth Godin, Gary Vaynerchuk of Tim Ferriss bent. Net als deze opmerkelijke cijfers kan een grote reputatie winstgevende klanten aantrekken, mogelijkheden om te spreken op conferenties en succes in huidige zakelijke ondernemingen. Gedachte leiderschapsmarketing is een krachtig iets. Nu, hoe verander je van een niemand in een betrouwbare opinieleider? Hoe bouwt u uw reputatie op en wordt u erkend in uw niche? Laten we meer leren over hoe u betaalde advertenties kunt gebruiken om uw persoonlijke merk als opinieleider op te bouwen.
Wat is Thought Leadership Marketing?
Gedachte leiderschapsmarketing is de praktijk om de zichtbaarheid van uw merk te vergroten door uzelf te profileren als een deskundige informatiebron. Het helpt CEO’s, leidinggevenden of individuen te vestigen als gerenommeerde experts in hun niche. Een marketingmanager wil misschien een opinieleider worden om meer klanten naar zijn bureau te trekken. Evenzo willen andere CEO’s een aanhang opbouwen om de producten en diensten van hun organisatie in de schijnwerpers te zetten. Een opinieleider worden lijkt een intimiderende onderneming, maar het is mogelijk met de juiste strategie. Een opinieleider zou kunnen werken met een marketingteam om hoogwaardige blogposts, educatieve video’s en sociale media-inhoud te maken. Naarmate de bekendheid van opinieleiders groeit, kunnen ze een aanhang opbouwen en experts worden in hun vakgebied.
Waarom zou u Thought Leadership Marketing gebruiken in uw betaalde advertenties?
Wat zijn de voordelen van het gebruik van thought leadership in betaalde marketingcampagnes? Hier zijn enkele van de belangrijkste voordelen die u moet weten.
1. Verbeter de merkbekendheid en bekendheid
Stelt u zich een betaalde advertentie voor met inzichtelijk advies van een bekende opinieleider. Met thought leadership marketing lijkt de betreffende professional of leidinggevende onmiddellijk geloofwaardig en gezaghebbend. Meer interactie met betaalde advertenties betekent ook meer bekendheid met uw bedrijf. Zelfs als klanten niet onmiddellijk op de advertentie klikken, zal herhaalde blootstelling aan uw betaalde advertenties hun nieuwsgierigheid wekken en hen naar uw website leiden. Wanneer dit gebeurt, hebben ze al een positieve perceptie van uw merk (als u aantrekkelijke advertentie-inhoud heeft gemaakt). Thought leadership content is ook een geweldige manier om besluitvormers aan te trekken. In een enquête onder beslissers door LinkedIn leest 58 procent van de respondenten één of meer uur thought leadership per week. Dit betekent dat u door te investeren in betaalde advertenties met inhoud voor thought leadership uw bedrijf kan introduceren bij de besluitvormers van grote bedrijven.
2. Gedachte leiderschap Marketing trekt zakelijke kansen aan
Naarmate meer mensen uw merk ontdekken via betaalde advertenties, kunt u in de loop van de tijd meer zakelijke kansen aantrekken. Kansen krijgen door middel van uw thought leadership-inhoud is ideaal omdat klanten u al als geloofwaardig beschouwen. Bekijk deze statistieken die bewijzen dat thought leadership uw bedrijf kan stimuleren:

  • Bijna de helft van de leidinggevenden in de C-suite deelt hun contactgegevens na het lezen van thought leadership.
  • Achtenvijftig procent van de besluitvormers zegt dat ze bedrijven selecteren op basis van hun thought leadership content.
  • Eenenzestig procent van de besluitvormers vindt het prima om premium prijzen te betalen om samen te werken met een merk dat gebruik maakt van thought leadership.

Deze statistieken bewijzen dat investeren in thought leadership tot een hoog investeringsrendement kan leiden. Als u daarentegen zelf op zoek bent naar kansen, moet u prospects nog steeds overtuigen om uw bedrijf te vertrouwen of moeite te doen om ze om te zetten.
3. Trek kansen om in het openbaar te spreken met marketing voor denkleiderschap
Als u een sterke reputatie heeft, zijn meer mensen bereid om te luisteren naar de inzichten en adviezen die u biedt. Terwijl u merkbekendheid opbouwt via betaalde advertenties, kunt u ook kansen aantrekken om op conferenties en evenementen met uw gewenste doelgroep te spreken. Wanneer organisaties reclame maken voor hun conferenties en evenementen, kunnen ze ook uw gezicht, naam en referenties opnemen in hun promotionele inhoud. Dit betekent natuurlijk ook meer publiciteit voor uw persoonlijke merk. Beschouw deze advertentie van het Data Protection World Forum, die een portretfoto en de referenties van de spreker bevat. Zelfs als het een kleine promo lijkt, is meer publiciteit altijd goede publiciteit als het erom gaat jezelf te profileren als een opinieleider.
Hoe u Thought Leadership Marketing kunt gebruiken in uw betaalde advertenties
Hoe maak je thought leadership-advertenties om de aandacht van mensen te trekken? Hier zijn enkele tips die u moet weten:
1. Begrijp uw publiek
Inzicht in uw publiek is cruciaal voor het succes van een betaalde advertentiecampagne. Begin, net als bij elke marketingcampagne, met het creëren van een koperspersoonlijkheid. Hier zijn enkele vragen om te overwegen:

  • Wat heeft uw doelgroep nodig?
  • Wat vinden ze?
  • Waarom zouden ze zich op uw merk willen abonneren?
  • Hoe zullen uw advertenties kijkers inspireren of motiveren om uw website te bezoeken?

Een goede tip is om enquêtes te maken of gebruik te maken van sociale luisterhulpmiddelen om de antwoorden te krijgen. Als u sociale mediapagina’s heeft, kijk dan naar de opmerkingen of berichten van uw publiek. U kunt ook een enquête starten om de verwachtingen van uw doelgroep te bepalen. Met deze informatie kunt u thought leadership-advertenties maken die resoneren met de persona’s van uw kopers. Als uw bedrijf groeit, moet u de persona’s van uw kopers opnieuw evalueren, zodat ze aansluiten bij de behoeften van de klant.
2. Voeg een professionele foto toe
Net als uw logo kan de betaalde advertentie de eerste merkgerelateerde inhoud zijn die besluitvormers en consumenten zien. Mijn suggestie is om een ​​professionele foto te gebruiken om een ​​goede eerste indruk te maken. Kleed je aan op basis van hoe je je persoonlijke merk wilt vertegenwoordigen. Als uw doelgroep B2B-professionals of CEO’s is, kan een pak en stropdas de oplossing zijn. Degenen die het grote publiek willen aantrekken, kunnen een casual outfit gebruiken om meer herkenbaar te lijken. Tim Ferriss, auteur van het boek De 4-urige werkweek moedigt kijkers aan om zijn inhoud, zoals boeken, gadgets, albums en artikelen, te lezen. Hij lijkt ook ontspannen en gekleed in een casual overhemd. De foto in de betaalde advertentie lijkt misschien eenvoudig, maar vertegenwoordigt eigenlijk het leven dat zijn publiek zou kunnen leiden door zijn leringen te volgen om minder te werken en meer te verdienen.
3. Bied informatie over producten en diensten aan
Marketingadvertenties voor Thought Leadership moeten inzicht geven in de producten en services die u aanbiedt. Dit garandeert dat klanten weten wat ze kunnen verwachten als ze op de advertentie klikken. Als u onduidelijk bent over uw producten en services, kunt u potentiële klanten mislopen. In de advertentie van Dave Ramsey voor zijn live webinar staan ​​bijvoorbeeld de voordelen die klanten krijgen als ze zich inschrijven voor zijn masteropleiding voor aspirant-financiële coaches.
4. Monitor betaalde advertenties van concurrenten
Bekijk wat uw concurrenten doen. Welke marketingkanalen gebruiken ze om hun betaalde advertenties te lanceren? Hoe vaak geven ze die advertenties weer? Waar schrijven ze over? Door de advertenties van concurrenten te volgen en te analyseren, kunt u kansen ontdekken voor uw eigen betaalde advertenties. Hoe vind je advertenties van concurrenten? Op Facebook kunt u naar de Advertentiebibliotheek gaan om actieve en inactieve advertenties van andere opinieleiders in uw branche te vinden.
5. Bied waardevolle inhoud aan
Zelfs met een aantrekkelijke betaalde advertentie is het mogelijk dat klanten niet onmiddellijk op uw producten en services klikken of ze kopen. Dit is perfect in orde; betaalde advertenties bestaan ​​niet uitsluitend om uw producten en services te verkopen. Een alternatieve optie is om betaalde advertenties te gebruiken om links naar waardevolle inhoud te delen, zoals educatieve video’s of blogposts. Door waardevolle inhoud te delen, kunt u uw merk effectief introduceren en uzelf profileren als een vertrouwde expert.
6. Wees oprecht
Mensen vragen om onmiddellijk te kopen, leidt mogelijk niet tot de beste resultaten. Een goede tip is om authentiek te blijven of betrokkenheid te vergroten. Geef een kijkje achter de schermen bij uw merk. U kunt interessante inzichten over uw bedrijf delen en hoe u uw klanten en klanten heeft geholpen. De betaalde advertentie van auteur Malcolm Gladwell bevat een gesponsorde video die humoristische inzichten achter de schermen geeft voor zijn aanstaande audioboek. Hoewel hij (nog) geen nieuw audioboek verkoopt, kan het een hype genereren voor zijn aanstaande werk of kijkers aanmoedigen om zijn eerdere bestverkochte werken opnieuw te bezoeken. Een andere optie is om feiten en door onderzoek onderbouwde inzichten of feiten te delen om uw punt te bewijzen. Voeg een link toe naar een e-boek, whitepaper of casestudy met cijfers en cijfers. Dit is veel overtuigender dan mensen vragen om te kopen, kopen en kopen.
Voorbeelden van Succesvol Thought Leadership Marketing Betaalde advertenties
Weet u nog steeds niet hoe u thought leadership-marketing kunt gebruiken met betaalde advertenties? Hier zijn een paar succesvolle betaalde advertenties die uw eigen advertenties kunnen inspireren:
1. Simon Sinek
Simon Sinek is een inspirerende spreker die onderwerpen behandelt als leiderschap en organisatiestructuur. Hij organiseert regelmatig online lessen en workshops om mensen te helpen zich veilig, geïnspireerd en vervuld te voelen. Om meer kijkers aan te moedigen zijn lessen te bekijken, deelt hij een tot nadenken stemmend fragment uit een eerdere lezing. De levensles van de korte clip kan mensen aanmoedigen om zijn website te bezoeken, zijn inhoud te bekijken en uiteindelijk een betalende klant te worden.
2. Bill Gates
Bill Gates behoeft geen introductie. Hoewel hij een van de grootste technologiebedrijven ter wereld heeft opgericht, is zijn recente passie het bestrijden van klimaatverandering en infectieziekten. Voor zijn livechat met Trevor Noah maakte hij een betaalde advertentie om zijn boek te promoten. Deze advertentie werkt omdat hij zijn professionele foto, boekomslag en datum en tijd van het evenement bevat. Zelfs met een simpele afbeelding kan hij alle relevante informatie delen die kijkers nodig hebben.
3. Verleen Cardone
Grant Cardone is gespecialiseerd in de zakenwereld, en dat is precies waarom hij een indrukwekkende betaalde advertentie heeft die perfect aansluit bij de producten en diensten die hij aanbiedt. Zijn korte clip geeft een overzicht van wat studenten kunnen verwachten van zijn bootcamp. Bovendien heeft hij een boeiende en informatieve CTA (krijg toegang tot slechts $ 97!) Om kijkers aan te zetten tot actie.
4. Tai Lopez
Tai Lopez is een investeerder en ondernemer die gespecialiseerd is in motiverende en zelfhulpinhoud. Ze zeggen dat geweldige merken boeiende verhalen hebben, en hetzelfde geldt voor zijn bedrijf. De volledige versie van zijn betaalde advertentie bevat een verhaal over zijn strijd met armoede en het begin van zijn carrière. Uiteindelijk was hij in staat om mentorschap te zoeken en zijn leven ten goede te veranderen. In tegenstelling tot de meeste betaalde advertenties is zijn advertentietekst vrij lang. Maar met een onweerstaanbaar verhaal weet hij lezers tot het laatste woord geïnteresseerd te houden.
5. Tony Robbins
Tony Robbins is een zakelijke strateeg, coach en spreker. Zijn indrukwekkende betaalde advertentiecampagne moedigt mensen aan om hun eigen bedrijf op te bouwen met een cursus die $ 395 kost. Dit type kopie kan effectief zijn voor volgers die al bekend zijn met uw merk. Als uw product een gereduceerde prijs heeft, kunnen klanten die op de hoogte zijn van de oorspronkelijke prijzen, worden gedwongen om zich aan te melden en het zelf uit te proberen.
Conclusie
Als u een gerenommeerde opinieleider wilt zijn, bieden betaalde advertentiecampagnes u een manier om de merkbekendheid te vergroten en meer gelijkgestemde personen aan te trekken. Gebruik voor de beste resultaten een professionele foto en een boeiende kopie (of video) om kijkers een diepgaand inzicht te geven in uw producten en services. Vergeet onderweg niet de behoeften van uw doelgroep te begrijpen en oplossingen te delen die hun benarde situatie aanpakken. Naarmate u meer mensen naar uw persoonlijke merk trekt, kunt u ook lucratieve zakelijke kansen verwerven en uitgenodigd worden als spreker op conferenties. Hopelijk inspireren deze tips u om thought leadership op te nemen in uw betaalde advertenties.
Hoe gaat u thought leadership marketing gebruiken in uw betaalde advertenties?

Zie hoe mijn bureau enorme hoeveelheden verkeer naar uw website kan leiden

  • SEO – ontgrendel enorme hoeveelheden SEO-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons team maakt epische inhoud die wordt gedeeld, links krijgt en verkeer trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën met duidelijke ROI.

Boek een gesprek

Be the first to comment on "Hoe u Thought Leadership Marketing kunt gebruiken met betaalde advertenties"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*