Paid Ads



No Picture

Hoe Instagram-advertenties te gebruiken

Instagram is een van de beste sociale netwerken om op te adverteren. Het is uitgegroeid tot een net zo groot advertentieplatform als het moederbedrijf, Facebook. Volgens Statista zal de site tegen 2023 waarschijnlijk meer dan…



No Picture

Chatbots in tandem gebruiken met een PPC-campagne

Heb je erover nagedacht om de AI-magie van chatbots op te nemen in het brede net van een PPC-advertentiecampagne? Het combineren van deze twee strategieën kan een boost geven aan uw volgende digitale marketingcampagne. Om…


No Picture

Hoe Google Alerts te gebruiken voor PPC-onderzoek

Met meer dan 267 miljoen individuele bezoekers is Google ongetwijfeld Amerika’s populairste zoekmachine. Waarom is dit van belang? Als Google de populairste zoekmachine is, zou u uw PPC-advertenties erop moeten vermelden. Bovendien moet u de…


No Picture

5 manieren om betaalde advertentieleads te converteren

Omdat het steeds uitdagender wordt om organisch bereik te vergroten, kijken steeds meer marketeers naar betaalde advertenties. Aangezien dit monetaire model geenszins nieuw is, betekent dit dat er een overvolle ruimte is voor deze advertenties….


No Picture

Hoe Google Discovery-advertenties te gebruiken

Google discovery-advertenties veranderen het spel door een krachtigere AI te implementeren om veel giswerk uit betaalde advertenties op Google te halen. In plaats van uw advertenties in de loop van de tijd handmatig te optimaliseren,…



No Picture

Advertenties uitvoeren met iHeartRadio AdBuilder

Hoe maximaliseert u uw zichtbaarheid? Als u deze vraag aan tien marketeers stelt, krijgt u waarschijnlijk veel vergelijkbare antwoorden: Google Ads, socialemediamarketing, enz. Wat u vraagt, is welke platforms enorm veel verkeer genereren en hoge…