Paid Ads




No Picture

Hoe u marketingadvertenties voor non-profitorganisaties uitvoert

Een van de beste investeringen van een bedrijf met winstoogmerk is vaak hun online marketingstrategie. Geldt hetzelfde voor non-profitorganisaties? Laten we eens kijken hoe marketingstrategie zonder winstoogmerk verschilt van strategie met winstoogmerk en hoe non-profitorganisaties…


No Picture

Hoe u een bedrijf start met PPC-advertenties

Je kwam met een idee, deed je onderzoek en vond misschien zelfs financiering. U bent klaar om een ​​bedrijf te starten, maar hoe krijgt u mensen naar uw website of winkel? Pay-per-click (PPC) -advertenties zijn…


No Picture

Hoe u een break-evenanalyse uitvoert voor betaalde marketing

Het starten van een nieuwe betaalde marketingcampagne is niet eenvoudig. Er zijn logistieke overwegingen, financiële overwegingen, overwegingen van het publiek, overwegingen met betrekking tot de duur. Stel dat u heeft besloten een nieuwe Google Ads-campagne…





No Picture

Hoe PPC-advertenties te vermenselijken

Als marketeers en merken gebruiken velen van u PPC-advertenties om verkeer naar uw merk of de website van een klant te leiden. Er is niets mis met die benadering. PPC-advertenties hebben tenslotte duidelijke voordelen. U…