Paid Ads


No Picture

20 Buzzword-ideeën voor uw PPC-campagnes

De beste pay-per-click (PPC) -campagnes springen in het oog, richten zich op relevante doelgroepen en motiveren gebruikers om te klikken of te kopen. Modewoorden zijn een manier om deze doelen te bereiken in de korte…


No Picture

4 PPC-tools om uw advertentiecampagnes te automatiseren

Het gebied van ppc (pay-per-click) is constant in ontwikkeling. Als u tools gebruikt die sommige advertentiecampagneprocessen automatiseren, kunnen uw campagnes efficiënter en effectiever worden. Met Pay-per-click-automatiseringstools kunnen marketeers sommige taken automatiseren met behulp van applicaties…


No Picture

Hoe u PPC-campagnes voor vastgoedmarketing maakt

Zelfs als u een kleiner onroerendgoedbedrijf heeft, hoeft u niet te vertrouwen op databases van derden om via onroerendgoedmarketing verkeer naar uw vermeldingen te krijgen. Met pay-per-click (PPC) -reclame kunt u mensen rechtstreeks naar uw…




No Picture

Hyperlokale advertentiecampagnes maken

In deze moderne tijden van digitale transformatie lijkt het misschien alsof de meeste digitale marketingstrategieën zijn ontworpen voor online bedrijven. Zijn er dus digitale marketingstrategieën voor fysieke bedrijven? Ja, die zijn er, en een van…


No Picture

Wat zijn Google Ad Grants?

De meesten van ons hebben een favoriete non-profitorganisatie, en dat is meestal terecht. Ze kunnen essentiële bronnen voor uw gemeenschap zijn of gewoon een zaak zijn die u na aan het hart ligt. Of misschien…



No Picture

Hoe SWOT-analyse voor PPC te doen

Pay-Per-Click (PPC) -marketing kan een van de snelste en meest effectieve manieren zijn om klanten naar uw site te halen. Maar het kan moeilijk zijn om geld te verdienen met PPC-advertenties. Het is maar al…